dinsdag 13 augustus 2013

Nog wat cadeautjes....

Ik maakte voor een dochter van mijn vriendin een leuk tasje voor haar verjaardag.
Daarna lekker gevuld met van alles met paarden waar ze gek op is,
 notitieblokje, pennen, potloden, etui, poëziealbum en natuurlijk poëzieplaatjes...
Ze vond het helemaal geweldig! 
 

En natuurlijk een foto op het tasje...
 

Voor Lieve
 
 
Verder maakte ik nog een kraamcadeau voor Bibi
dat is altijd zo leuk deze keer werden het weer de engelenvleugels
mijn dochter speelt daar zoveel mee dat ik het ook voor Bibi maakte
zodat ze als ze dadelijk wat groter is er lekker mee kan spelen...
 




Met een label met haar naam erop
 


En nog een klein ringetje cadeau...
 
 
 
 
Liefs Alexandra 


 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...