zondag 1 juni 2014

Daar is hij dan eindelijk de zomerjas!!!

Schandalig...
Ligt hier al bijna 2 maanden een jas te wachten op
knopen en even de mouwen om zoomen.
Vandaag toch maar eens even gepakt en afgemaakt...
 
En dan nou de kiekjes
 

Appeltjesgroen
 

Achterzijde
 


Blauwe knopen en stiksels
 

 
Binnenkant


Van opzij
 

 
In beweging

 
Katoentje tja dat kreukt...


Het lusje voorzien van hartjes,
en het labeltje erin genaaid
 


Stik in de band
 

Ook hartjes op de zakken
 
 
Binnenkant zak voorzien van leuk stofje


 
En ook de kraag...
 
 
 
Dan had ik nog een give away gewonnen
bij Meetje Lief
 
 
Bedankt Marcella
 
 
En maakte ik nog heerlijke rabarber!
 
 
In stukken in de pan
 
 
Na 10 minuten roeren
 

En in de pot....
Dat wordt weer smullen ;)
 
 
 
Fijne avond allemaal...
 
 

 Liefs   Alexandra

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie jas;
    die kleur is prachtig en knap gemaakt.
    Liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een jas om te showen!!!
    Lieve groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleur van groen, knappe roosjes binnenin en het label maakt het helemaal af.

    Prachtige foto's heb je ook van het model gemaakt. Vooral de bewegende zie ik graag.

    MMMmm rabarber. Liefst in kleine tarteletjes met koekjesdeeg (is dat een algemeen Nederlands woord, of een Vlaamse term?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het niet weten of het een Nederlands woord is maar ik ken het wel dus beide misschien, maar goed ik ben dan ook 15 jaar lang bij jullie in Belgie geweest dus vandaar misschien, en die bewegende foto vind ik ook het mooist ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...