maandag 10 november 2014

Bowlen in mijn nieuwe rokje!



Er werden ook weer rokjes gemaakt deze herfst vakantie, 
want rokjes heeft een meid nooit genoeg!!!


 Het colbert jasje is van de Hema, en werd even opgepimpt
zo is het veel vrolijker toch?


Ik maakte weer een a-lijn rokje met zakjes deze keer


Stof van Dapper!


Met een elastiek erin


Zakje even zelf getekend

  
Leuk streepjes stiksel in de zoom


En zo ziet hij er dan aan de voorkant uit


Aan de achterkant even een lintje mee stikken


En er werden er nog 2 bijgemaakt


Stof van deze 2 is van Stenzo
en mama, wel een bolletjes band eraan hé!!!
Oke, dat doe ik dan ook even voor onze lieve meid



Fijn begin van de week allemaal!

Liefs Alexandra

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattige stofjes! En die bolletjes maken het wel helemaal af. Maak je die rokjes ook in dames maten ;-) Dan zou ik er graag een bestellen, haha.
    gegroet en tot gauw.
    liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi! ik wil je laten weten dat ik mijn herfst give away naar jou ga sturen. Met de leuke hertjesspullen en boekje. Mag ik jouw adres. Je kunt het sturen naar kathyvangemeren@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stofje vind ik echt zo prachtig hé!
    Heerlijke combinatie met die bowlingschoenen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, ik vind het leuk om te lezen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...